Friday 8 April 2011

saya mahu.... Kamu.. YA! kamu...

da lebih sejam aku dok sini... da panas bontot kat atas sofa ni... online cr info ttg gadget terbaru dalam pasaran.... cara guna spec ape yang menarik....  mana lah tau dapat menang ipad dr MySuperKids...kang x tau gune lak kan... (ayat poyos lg angan2)  ...lalala... tetiba hang jap tgk model baru Sony Ericsson ... peh! superb! ( mek mmg suko dgn brg2 sony ni... melotub!)... tgk ipad... camera... huhu,.... 


nila die fon tu.... cute kan... i like......


 ni camera yang diidamkan selalu.... klu dapat ni... x makan setahun pon x pe la.... huk..huk..hukz!

and ni pulak ipad yang MySuperkids nak bg pd saya kan?? kan..kan...kan....?? hihihi


tapi....... takkan tgk jer kan... bile nk gi bli.... ha! bile...bile..bile...??

klu ade yang sponsor ... bile2 pon leh ye dak??? ajak je... aku rela.... lalalala...

KLU LA ADE YANG SUDI NAK HADIAHKAN PD SAYA.... besday saya bln jun ya... OK! :)

No comments:

Post a Comment