Friday 8 April 2011

Saya mahu.... Permata hati itu...

Sekejap je rase... Da masuk 3 Tahun aku kahwin... Pantas betul masa berlalu kan... tapi aku... masih disini.. berdua.... bila la agaknya nak ber 3 kan... erm... ntah la.... da macam2 kami usahakan... mungkin rezeki tak menyebelahi aku lagi... 



comei kan bby ni?... agak2 anak aku ade tak rupe cam ni....hihi.. ape2 pon.. sume bby dalam dunia ni cute... macam dalam gambar ni... mereka adalah kurniaan istimewa... AMANAH ALAH SWT... 

Macammana la dalam dunia ni ade orang yang sanggup buang anak secomel ini.... mmg x  berhati perot tol... kan... orang yang betul2 nak anak .. susah nak dapat.. berhempas pulasnak dapatkan anak... tapi mereka ni senang2 jer wat dosa kering buang bby yang x berdosa ni...


Agak kurang ajaran golongan yang macam ni kan... layaknya mereka ni dibuang camni.. bg rasa sengsaranya... bagi anjing makan diorang.. baru tahu azabnya... 



for my hubby... jgn sedih2... kita dah usaha... mungkin masih belum dapat restu ALLAH untuk kita peroleh zuriat... sama2lah kita teruskan berdoa... insyaallah Allah itu maha mengerti pae yang tersirat dihati kita... 

Walaupun aku masih x de bby sendiri... terubatlah jugak hati ni bila dapat tumpang kasih anak2 orang...


Haaaa... ni la mereka... permata hati teacher fiza sekarang n selamanya... cute kan...??kan??kan??...
Thank You Allah... U give me happiness..and this love...

For All my kids... teacher fiza love U all forever n ava!... be  a good kids for me n your parents... Doakan teacher dapat apa yang teacher hajati... dapat adik untuk kalian... n ipad from MySuperKids ( sempat lagi kan)... Amin.... huhuhu :)

No comments:

Post a Comment